Gyakori kérdések

 Jegyek kiválasztása, illetve honnan tudom, milyen jegyeket tettem a kosaramba?

Ha a főoldalon egy jegyet kiválaszt, majd rákattint a "kosárba" gombra, a jegy bekerül a kosarába. A "kosárba" gomb lenyomásával átléphet a kosár felületre, ahol megnézheti annak tartalmát. A kosáridő az első jegy kosárba tételétől számított 30 perc. A hátralévő időt egy óra jelzi a képernyő jobb felső sarkában. A weboldal bármely részén böngészik, a lap jobb felső sarkában található kosár ikon megnyomásával a kosarához juthat és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.

Tudok jegyet foglalni?

Nem. Az online vásárlási rendszeren a jegyek időleges foglalása nem lehetséges. Amennyiben a jegyek kijelölésétől számított 30 perc múlva nem történik meg a jegyek kifizetése, a rendszer a kijelölt jegyeket automatikusan felszabadítja, és eladható állapotba helyezi.

Milyen bankkártyák alkalmasak fizetésre?

  • Visa: (dombornyomott)
  • MasterCard: (dombornyomott)
  • American Express: (dombornyomott)
  • Electron: (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák elfogadhatók.
  • Maestro: Az OTP Bank internetes fizetőfelületen bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Amennyiben az ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.

Hogyan igényelhetek számlát?

A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan számlát állítunk ki, melyeket e-mailben kézbesítünk. Amennyiben cég számára szeretne számlát kérni, kérjük, jelölje be a "Adószámmal rendelkező szervezet részére kérem a számlát" négyzetet és adja meg a szükséges adatokat.

Mit tegyek, ha tévesen adtam meg a számla adatokat?

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a számlák a mindenkor hatályos jogszabályok szabályai szerint online átadásra kerülnek az adóhatóság részére, és ennek megfelelően a számlák utólagos módosítására nincs lehetőség.

Mire figyeljek a bankkártya adatok megadásánál?

A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:

  • Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
  • Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
  • Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
  • Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!


Tudok-e fizeti Széchényi Pihenő Kártyával az online vásárlás során?

Igen.

A SZÉP kártyás fizetésre vonatkozó információk: 

Igen. Alapesetben a SZÉP kártya szabadidő alszámláján („zsebében”) rendelkezésre álló összeg használható fel jegyvásárlási célra, ugyanakkor Magyarország Kormánya 2022. szeptember 30-ig szabaddá tette az átjárást a SZÉP kártya alszámlái közt, ami azt jelenti, hogy átmenetileg pl. a szálláshelyre kapott béren kívüli juttatást is fel lehet használni kulturális célokra is. Ugyanakkor egy vásárlás során csak egy alszámla alkalmazható.  

A vásárlás akkor lesz sikeres, ha a SZÉP kártya kiválasztott zsebében rendelkezésre álló felhasználható összeg teljes egészében fedezi a kiválasztott és kosárba tett termékek ellenértékét, ugyanis részben SZÉP kártyás, részben bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.


Mikor teljesül a vásárlás?

Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres, és a jegyrendszerben a jegyek eladott státuszt kaptak. A weblap visszajelzést ad a vásárlás eredményéről („Az ön tranzakciója sikeresen lezajlott”), és megküldi a szükséges visszaigazolást e-mailen. Amennyiben a visszaigazolás egy órán belül nem érkezik meg, ez nem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. A levelező rendszerek saját beállítása, ha a visszaigazoló email pl. levélszemétbe kerül, tehát ez nem tekinthető rendszerhibának. Kérjük, vizsgálja át a levelezője spam mappáját is, és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása eredményességéről.

Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció? 

A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg és ne indítsa újra a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló email megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal egyeztetés céljából. Semmi esetre se kezdeményezzen új vásárlást!

Hogyan tudom átvenni a jegyeimet?

A vásárlás lebonyolítása után email-ben megkapott visszaigazolásban lévő linkre kattintva letöltheti jegyeit PDF formátumban és kinyomtathatja azokat. 

Mi az az E-ticket?

Az E-ticket elektronikusan, PDF formátumban küldött jegy. Az E-ticketet e-mailben küldjük el. Kérjük, hogy amennyiben nyomtat, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség.

Mire kell figyelnem, ha E-ticket-et vásárolok?

Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és QR kód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A QR kódot a helyszínen belépéskor elektronikusan ellenőrzik.Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az E-Ticketről. Mivel a kód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti QR kód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos QR kóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.
Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a QR kód torz megjelenítését eredményezheti.

 Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazolást?

Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott email címre. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A visszaigazolást kérésre újra megküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

Mit tegyek, ha elveszett a visszaigazolásom?

Amennyiben elveszett a visszaigazoló email, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és az elvégzett vásárlás azonosítása után újból megküldjük Önnek a visszaigazolás másolatát.

Tudok-e visszaváltani illetve cserélni? 

A webáruházban végzett jegyvásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza. Csere nem lehetséges. 

Mikor és hol érhetem el a Budapesti Gyógyfürdők ügyfélszolgálatát?

Ügyfélszolgálatunk elérhető a személyesen Cím: 1146 Budapest, Állatkerti körút 9-11. (Széchenyi Gyógyfürdő, bejárat a Kós Károly sétány felől) 

telefonon a 1/452-4570 telefonszámon e-mailben az ugyfelszolgalat@budapestspas.hu (Az egyes fürdők közvetlen elérhetőségei az adott fürdő honlapján találhatóak.)

Nyitva tartás:

Telefonos ügyintézés: Hétfő-szerda 8.30-15.30, csütörtök: 8.30-18.00 és péntek: 8.30-13.30 óra között.
Személyes ügyintézés: Hétfő-szerda 8.30-15.30, csütörtök: 11.00-18.00 és péntek: 8.30-13.30 óra között.
Pénztár: Hétfő-szerda 8.30-15.30, csütörtök: 11.00-18.00 és péntek: 8.30-13.30 óra között
Ebédidő: 12.00-12.30 óra között



0 Podujatí


Ajándékozzon jegy.hu
ajándékutalványt!

Az ajándékutalvány, a jegy.hu rendszerében használható fel az elérhető programokra (színház, koncert, fesztivál, sport) történő jegyvásárláskor.

Culture at Home
online.jegy.hu

Enjoy our online streaming services from the comfort of your couch!

Odoberajte náš newsletter

Budeme Vás informovať o tých najdôležitejších podujatiach

Upozornenie! Časový limit na nákup čoskoro vyprší!
odhadovaný zostávajúci čas:
00:00

položka/y v košíku

celkom:


Váš časový limit na nákup vypršal. Prosím, znova vložte vstupenky do košíka.